Finance & Risk

Finance & Risk bestaat uit de afdelingen F& C, Risk Management en Actuariaat. Zij ondersteunen de directie en het management met het verstrekken van financiële-, risico- en actuariële analyses, rapportages en advies. Wat deze afdelingen exact doen, lees je hieronder

Dit zijn jouw mogelijkheden

Finance Projectmanager
Locatie Leusden, hybride
Salaris 4.705,- tot 7.250,-
Ervaring HBO/WO

We bieden je de kans om je stempel te drukken op onze financiële strategie en processen binnen een dynamische en internationale omgeving.

Stage Afdeling Riskmanagement
Locatie Leusden
Salaris 750,-
Ervaring HBO/WO

Enthousiast bezig met je studie en benieuwd naar de praktijk? Hoe je jouw opgedane kennis kunt gebruiken om anderen te helpen? Kom dan stage lopen bij ARAG! 

Onze afdelingen
  • Finance & Control

    De afdeling Finance & Control is het financiële geweten van ARAG Nederland, zij draagt zorg voor:

    • een financiële administratie die op orde is;
    • regie op een sterke financiële positie en inzicht in onze financiële resultaten. Hiervoor verstrekt zij verantwoordings- en stuurinformatie aan de Nederlandse directie en aan ARAG Group in Düsseldorf.
  • Riskmanagement

    De afdeling Riskmanagement draagt bij aan de continuïteit en de kwaliteit van ARAG, zodat we op lange termijn onze missie ‘Het recht voor iedereen toegankelijk maken’ kunnen blijven uitvoeren. Daarbij zijn de kerntaken;

    • Interne audits die ARAG inzicht geven in hoeverre de interne beheersing op orde is.
    • Kwaliteitsmanagement waarmee zorggedragen wordt voor het optekenen van processen en het uitvoeren van procesreviews om zo (on) gevraagd processen te verbeteren en te optimaliseren.
    • Riskmanagement wat directie en management faciliteert op het identificeren, analyseren en beoordelen van risico’s op alle niveaus. Van strategische risico’s tot operationele procesrisico’s. Van projectrisico’s tot leveranciersrisico’s.
    • Volmachtaudits waarmee controles gedaan worden op de uitbestede werkzaamheden door onze gevolmachtigden.
  • Actuariaat

    De afdeling Actuariaat draagt zorg voor het:

    • ontwikkelen en beheren van de actuariële modellen om de schadevoorziening tijdig en accuraat te kunnen bepalen;
    • opstellen van de (actuariële) documentatie van de technische voorzieningen en het periodiek bespreken van de resultaten met Group Risk Management en andere stakeholders;
    •  opleveren van diverse actuariële rapportages (o.a. ten behoeve van Solvency II & HGB reporting) ;
    • ontwikkelen en beheren van rendementsmodellen en tooling die periodiek de prestaties van onze producten en distributiekanalen kunnen meten;
    • bieden van actuariële ondersteuning  aan afdeling Marketing Rendement & Risico (MR&R) bij het Product Approval and Review Proces (PARP), de premiestelling van al onze producten, offerte en renewal trajecten.

Highlights

  • Hybride werken

    Plaats- en tijdonafhankelijk werken noemen we binnen ARAG ook wel Smart Work@ARAG. En samen hebben we inmiddels bewezen dat we daar best goed in zijn. In overleg met je team en leidinggevende maak je goede afspraken. Samen kijk je hoe, waar, wanneer, met wie en met welke middelen jij optimaal kan presteren. Voor jezelf, je collega’s én voor je team. We komen je tegemoet in de kosten van het thuiswerken. Om je werk ook thuis goed te kunnen doen krijg je de beschikking over een laptop (HP), telefoon (Apple), muis en toetsenbord. Waar nodig regelen we ook nog een bureaustoel en beeldscherm.

  • Flexibele arbeidsvoorwaarden

    Wil je meer of minder uren werken? Of meer of minder verlofuren? Dat kan met onze flexibele arbeidsvoorwaardenregeling Flexar. Binnen Flexar kan je, in goed overleg, je arbeidsvoorwaarden aanpassen aan jouw wensen. Zo bieden we je altijd een arbeidsvoorwaardenpakket dat aansluit op jouw persoonlijke voorkeuren.

  • Opleiding en persoonlijke ontwikkeling

    Om je vakkennis en professionele vaardigheden te onderhouden én te blijven ontwikkelen, bieden we je ruime opleidingsmogelijkheden. Samen met jouw leidinggevende ontwerp je jouw persoonlijke opleidings- en ontwikkelpad. Om jou hierin goed te faciliteren hebben we een eigen ARAG Academy die zorgt dat leren onderdeel is van je werk. De Academy biedt een breed scala aan opleidingen en trainingen. Zowel vakinhoudelijk als gericht op je persoonlijke ontwikkeling.

  • Vitaliteit

    Bij ARAG vinden we het belangrijk dat je mentaal, fysiek, sociaal en financieel fit blijft. Zo hou jij plezier in je dagelijkse werk. Heb jij hier ondersteuning bij nodig, dan helpen we je daar graag bij. Dat doen we zelf of met de inzet van externe professionals bijvoorbeeld door het inschakelen van een psycholoog of financieel specialist.

  • Pensioen & verzekeringen

    Bij ARAG hebben we een moderne pensioenregeling met een lage eigen bijdrage: slechts 3,5%. Pensioenopbouw bouw je op, op basis van een beschikbare premieregeling. Als nieuwe collega deel je mee in de door ons afgesloten collectieve ongevallenverzekering en kan je gebruik maken van collectiviteitskortingen op diverse andere verzekeringen. Uiteraard bieden we je extra korting op onze eigen rechtsbijstandverzekering.

  • Onboarding

    Welkom! Bij jouw start leer je ARAG en de cultuur kennen. Je ontmoet collega’s en ontdekt alle ins-en-outs van onze organisatie, producten en diensten. De focus bij de onboarding ligt op de verbinding tussen jou en ARAG. Ons buddysysteem zorgt voor een goede begeleiding zodat je snel up-to-speed bent.

Je nieuwe
collega's
Je nieuwe
collega's
Je nieuwe
collega's
Je nieuwe
collega's
Je nieuwe
collega's
Jouw nieuwe
werkomgeving
Jouw nieuwe
werkomgeving
Jouw nieuwe
werkomgeving
Jouw nieuwe
werkomgeving
Jouw nieuwe
werkomgeving
Vind de baan<br />
die bij jou past!
Vind de baan
die bij jou past!

Ben jij er klaar voor? Om de uitdaging aan te gaan? Om (juridische) problemen goed op te lossen? Help anderen aan eerlijke kansen. En jezelf aan een mooie baan.

Ontdek vacatures